Продавець Best Home Goods - "Кращі товари для дому, подарунки, дрібниці" розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
5414 відгуків
Best Home Goods
+380 (68) 999-56-22
+380 (67) 999-56-22
Кошик

Як грати в короткі нарді (правила).

Як грати в короткі нарді (правила).

 

 

Нарді існуюють у двох видах - довгі та короткі. у західних країнах найбільш популярними є кортні короткі нарді, які також розігруються на більшості турнірів і є основою для гри в нарді онлайн. Найголовнішою відмінністю між грою в короткі та довгі нарді є початкове розташування гральних шашок на дошці та розіграш битих шашок. Для того, щоб розпочалась гра, кожен гравець по черзі кидає гральний кубик. Цей кидок визначає того, хто ходити перший і з якими числами здійснює цей хід. Якщо ж випадають однакові значення на кубиках, їх кидають доті, доки не випадуть різні значення. У відповідності до того, що випало на кубиках гравець рухає фішками по дошці. Потім, для того, щоб здійснити хід кожен гравець кидає обидва кубики. Число, що випало сумарно на двох кубиках визначає на скільки пунктів гравець пройде вперед, нагадуємо, що фішки рухаються від пунктів з високим значенням до пунктів з більш низьким значенням.

Починаючи з дому кожного гравця, пункти нумеруюються для кожного окремо. Будинком є остання для гравця четвертина, яка розпочинається з пунктом, на якому на початку гри стоїть 5 фішок, найдальшим пунктом є двадцять четвертий , він же і перший для противника. У даному типі нард у шкірно гогравця є рівно за 15 фішок. Коли починається, вони розташовані в такому порядку: дві фішки у пункті 24, п'ять у 13 пункті, три в пункті №8 і п'ять у пункті №6.

Мета дрв у коротких нардах ,є та ж, що і у довгих - зняти всі фішки з дошки , почергово переводячи їх між пунктами в дім. Відповідно, партію виграє той, хто першим виведе всі фішки з дрв. Аби дещо чіткіше розмежувати короткі та довгі нарді наведемо основні правила гри у короткі нарді.

1. У грі фішка може заповняти лише відкритий пункт - той, який не зайнятий двома чи більше фішками суперника.

2. Числа , які випали на обох кубиках зумовлюють окремі ходи. До прикладу, якщо у гравця випало 3 і 5, він може походити однією зі своїх фішок на три пункти, а іншою - на п'ять, чи однією фішкою одразу на вісім пунктів.

3. Під час гри у короткі нарді, гравець,якому випало двоє однакових чисел на кубиках - дубль, числа грають двічі. Наприклад, якщо отримуємо 4-4, то гравець робить чотири ходу по чотири очки, і фішки переставляти може в іншій комбінації - як забажає.

4. Гравець мусить ходити двома числами, які випали, або чотирма (якщо випадає дубль). Якщо виникла умова, коли можна зіграти одним числом, гравець вимушений зверни одне і зіграти ним. Якщо кожним з чисел можна окремо зіграти. але не обома одразу, гравець повинен зробити наступний хід. Коли гравець немає можливості зробити хід, то він його пропускає. За умови коли випадає дубль, але нема можливості обіграти одразу всі чотири ходи - робляться усі можливі.

У коротких нардах пункт, на якому стоїть лише одна шашка має назву блот. І тому, коли фішка противника зупиняється на такому пункті, блот вважається закритим, або побитим . З цього стає зрозуміло, що для захисту фішок необхідно ставити їх подвійно, а не поодиноко,звичайно, якщо це дозволяє ситуація. можливість поставити дві шашки на одному пункті визначається киданням кубика. Супротивник не зможе побити здвоєні фішки, а бо ж зайняти цей пункт своєю. Якщо кубик дозволяє піти на пункт, зайнятий більш ніж однією шашкою противгика, то шашка не ходити. Альо коли шість полів, які ідуть попереду, зайняті кількома шашками противника, ваша фішка є замкненою і рухатись зможе лише тоді, коли одне з полів звільниться. Не можна побити фішку противника і перемістити її тім же ходом так, щоб вона розмістилась у пункті зі своєю ж фішкою і стала подвоєною. Альо є можливість побити і перекрити одну свою фішку за допомогою іншої , побиті і порухатись на вільний пункт, побиті і викинути фішку. Коли на барі стояти фішки, найважливішим обов'язоком гравця, якому належать фішки - це завести їх у дім противника. Фішка стає в гру на пункт, який дорівнює значенню, що випало на кубику. Наприклад, якщо в грі гравцю випали 6 і 4, він має право поставити шашку в шостий або в четвертий пункти,при умові, що на них немає шашок суперника. Якщо два пункти, які відповідають числам на кубиках, зайняті - гравець вимушений пропустити свій хід.

Якщо неможливо повернути всі фішки у гру - окуляри зникають. Але Тільки всі фішки знову опиняться на дошці , можна ходити за звичайним типом, переміщуючи ту фішку, яку Ви вважаєте за потрібне. Викидання фішок в коротких нардах. Після того, як усі п'ятдесят ятнадцять фішок опинилися у домі, гравець може починати викидати їх з дрв. Для цього необхідно кидати кубик і шашки переносяться з тих пунктів,що випали на ньому, тобто якщо випадає 6 і 3 можна забрати шашки з шостого та третього пункту відповідно. Якщо ж на потрібному пункті немає шашок, викидаються шашки з пунктів. число яких менше за ті, що випало на кубику.

Правила є доволі простими і легко є ятовуюються. Якщо Ви граєте вдома - це буде просто розвагою для Вас і вашого супротивника, проте можна грати і за допомогою ставок, які будуть Вам цікавими і корисними...

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner